Kafe Midtgard

Publisert av Svein Monsen den 27.11.19.

Til  foreninger, kommuner og distributører av lokale nyheter!

Vi hadde lyst, vi fikk muligheten og nå gjør vi det! 😊

For å markere åpningen 2. desember kl 12, kommer vara-ordfører Karl Arne Leivestad, og vi har vært så heldige at barn fra Midt-Bygda barnehage kommer. De har laget julepynt som de skal henge i bjørkene våre ved inngangen, og kose seg litt med pepperkaker og varm drikke. Det gleder vi oss veldig til!

Her er link til våre FB sider, takknemlig for at dere deler og liker: https://www.facebook.com/Caf%C3%A9-Mi%C3%B0gard-113048686795016/

Vedlagt noen ord som kan brukes fritt i trykte og digitale medier, med bilder som også kan benyttes!

Hos oss vil det også bli mulighet til å holde møter, og bestille enkel og god møtemat.

Håper dere vil spre budskapet, og takker på forhånd. Og ikke minst; Vælkømmin innom!

Med ønske om en trivelig dag! 😊

Cafè Miðgard AS

Nannestad Torg